måndag 22 mars 2010

Suck

Det känns som att det kan bli en del gnäll här framöver.. Här kommer lite till.

Jag fick ett medelande på facebook från en kusin på pappas sida som jag inte har haft kontakt med sedan mina föräldrar skildes 1992.. Jag vet iofs inte om vi hade så mycket kontakt innan heller, jag var ju ganska liten då..
"Hej Anna ! Trevligt att ha dig som vän på facebook. Hörde att du ska bli ***** snart. Vem utav dina bröder ska bli ***** ? När ska du ha en ***** då ? Kram: J****"

Jag kan inte hjälpa det men jag blir arg. Vi har inte pratat på nästan 20 år och nu hör de av sig för att de är nyfikina. Det är ett jävla sätt enligt mig.
Nej, jag tänker inte svara. Vill de få veta om mina bröder kan de fråga dem själva och vill de veta vad som händer i mitt liv får de ha bättre kontakt än såhär.
Jäkla pack rent ut sagt.

Inga kommentarer: