söndag 28 mars 2010

Suck

Precis när man tror att man har fått koll på läget så är det något som förändras.
Spänningar här, ont där, tryck, ligg inte si res dig inte så... en smärta som påminner om träningsvärk..
När det började komma igår så blev jag rädd att något var fel men det ska tydligen vara såhär.. Urk, Det ställer till bekymmer för magen, jag vet inte om jag har ätit för mcket eller om jag ska äta mer eller om jag har ätit något som magen inte tyckte om... Det är inte alltid så lätt att känna igen känslorna :P

Dålig stil att det inte finns något facit för sånt här. :P

1 kommentar:

Teresia sa...

haha... ja du är nog inte ensam om att tycka det :-) roligt är ju om man har nån att jämföra med som är i samma sits, & det tror jag du har ;-)
ja det är minsann inte lätt veta vad det är som känns, vrf & hur..

Ja herregud, & massa nya känslor kommer det bli åxå :-) roliga & mindre roliga.. kramis..