onsdag 17 mars 2010

Hmm

Jag har börjat märka en trend... Pigg ena dagen och helt slutkörd nästa dag... Det är lite irriterande.

David väckte mig som han brukar när han åker på morran men idag kunde jag inte somna om.. Så sju i morse funderade jag på om jag skulle stå upp och äta och lägga mig under en filt i soffan för att kanske få sova en stund till... Men fem minuter senare sov jag så gott i sängen iaf... Hopplöst! :P Fast nu lockar filten i soffan väldigt mycket igen...

Jag försöker komma upp tidigare på morgonen, jag har tänkt tanken iaf!

Måste få skryta lite om vilken underbar kille jag har.
Han frågade snällt om han fick lov att laga mat (som om jag skulle hindra honom!? :P) så igår gjorde han en underbar kyckling inlindad i bacon och en hemmagjord jättegod currysås (vad killen kan!) och när vi satt och åt så sa han "detta är inte bara gott det är nyttigt med. Eller ja, inte för mig, jag borde stått över baconet men för dig är det bra, du ska ha sånt här nu".... Gullingen!
Man hör ju ofta om modersinstinkter men aldrig om fadersinstinkter... Men han är så omtänksam, snäll och gullig.

Nog skrytit. Dags att undersöka den där filten kanske... :P

Inga kommentarer: