fredag 26 mars 2010

Host harkel och snörvel

Det är väl ungefär så jag låter idag för min hals har tackat för sig och åkt till kville.

Det var inte riktigt så här vi hade tänkt att veckan skulle se ut när nu David har varit hemma hela dagarna... Tanken var att vi skulle passa på att äte ute och provsamaka lunchbuffeerna i stan som vi aldrig kan göra annars och även ta en tur till IKEA...
Istället har jag legat och snörvlat och David har suttit och spelat. Nej, inte i samma rum då skulle jag bli knäpp :P

Imorgon var det tänkt att vi skulle ha tjejkväll med pyssel men jag är rädd för att jag får hoppa över det, än en gång :( Skit.

Jag svär en smula över herr smittospridare och är kanske lite orättvist arg på honom :P Man går inte på fest när man är sjuk och man SMITTAR INTE MIG!!!!

Nåja. David har semester i augusti igen så vi får väl försöka hitta på något då.. :P

Inga kommentarer: