onsdag 24 mars 2010

På tal om drömmar..

Med tanke på allt spännande som väntar det här året så har jag än en gång börjat drömma om en ny fin digital systemkamera. Och att både min svägerska och min ena vännina har fått sig varsinn jättefin kamera gjorde mig ju inte mindre sugen på att ha en egen :P
Jag har en gammal systemkamera som var jättebra, är jättebra men den är analog så det känns som att den ska få vila nu. Jag och David köpte en digitalkamera för fem år sedan som var före sin tid just då med 7mpix men nu känns det som att det börjar bli dags att byta ut den med. Det är absolut inget fel på den bara att... det är ingen systemkamera :P Så den ska få fortsätta som kalaskamera och få vara med när man inte behöver vara så rädd om den.

Meen som med alla drömmar är det inte säkert att denna slår in. Men jag fick iaf David att bli nyfiken nog att börja kika runt och han hittade en som han blev lite småförälskad i :P Så vi får se, har jag tur så kanske jag kan få lägga vantarna på en n kamera snart så jag kan få dokumentera alla viktiga saker här i livet ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag älskar min kamera! Den gör mig lycklig :)