fredag 12 mars 2010

Hej å hå

Djungelvrål är gott! Men nu var dom slut :(

Här växer det och har sig, det har börjat visa sig lite. Men säg inget till någon det är fortfarande en hemlis ;)
Visar sig att det blir 3xhemlis i år! 3 av 4 är på gång. Guuuu va roligt!

Var en sväng till mor igår, fikade och hjälpte henne med datorn, tog en promenad i samhället och sen bjöds det på middag tillsammans med min ene bror, hans tjej och så lurade vi upp David med. Det var mycket mysigt. Gärna fler sånna dagar/kvällar.
Jag mår väl sådär och är en smula trött men guuu så skönt det är att få komma utanför huset :P Även om det kanske tar mig en stund att komma dit...

Så skönt att det ser ut som att våren börjar närma sig så man kan gå ut och njuta av solen utan att behöva palta på sig massa kläder.. Tar en evighet innan man kommer ut :P
David har börjat jobba på att rensa altanen så vi kan sitta där, mitt i solen på dagarna.. Plus att han längtar efter att få tända grillen igen! :P

Jag har prefekta dagar nu. Går hemma, har massa fritid och massa tid att få gjort massa grejer på, t ex pyssla, städa, tvätta... Sånt nödvändigt... :P Men det blir inte gjort nånting... Huvudet känns tungt och energin finns bara inte... Sånt slöseri! :P Om det bara hjälpte med att ta sig i kragen... Hmm...

Njaee... Nu ska jag..... :P

Inga kommentarer: